Khamis, 8 Mei 2008

Polis Merampas Kuasa.....RAKYAT!!!!


Tanggal 8 Mei 2008, sekali lagi Polis Di Raja Malaysia (PDRM) melakukan 'rampasan' kuasa. Dan acap kali juga 'rampasan' ini dilakukan di Dataran Merdeka. Dataran yang menyaksikan kemerdekaan Malaysia pada lebih 51 tahun yang lepas.

Kuasa RAKYAT untuk berhimpun, bersuara bahkan mengkritik telah sekali lagi di'rampas' oleh PDRM dengan arahan pihak kerajaan BN. Jika kebebasan suara Raja Petra disekat dengan kononnya dakwaan hasutan, malam ini tadi kuasa rakyat untuk berhimpun bagi menyatakan sokongan kepada Raja Petra pula di'rampas'.

51 tahun dahulu Dataran Merdeka menjadi saksi kepada pembebasan rakyat Malaya ketika itu dari cengkaman penjajahan British. Malam ini rupa-rupanya rakyat Malaysia sesudah 51 tahun merdeka masih lagi berada dalam cengkaman pemerintahan kuku besi yang diamalkan oleh kerajaan pewaris penjajah ini.

Namun TAHNIAH buat semua pejuang-pejuang sekalian yang berhimpun di hadapan Penjara Sungai Buloh bagi menyatakan sokongan kepada Raja Petra. Hidup KUASA RAKYAT!!!



Saya berharap sesudah lebih 51 tahun menanti, tanggal 16 September 2008 nanti, satu era baru akan muncul menggantikan pemerintahan kuku besi yang ada sekarang ini.

REFORMASI!!

Tiada ulasan: