Selasa, 3 Jun 2008

Tahun terpenting dalam hidupku..


Semalam sebenarnya telah bermula tahun terpenting dalam hidup ini - Tahun Akhir pengajianku di universiti. Insyallah dalam masa tidak sampai 10 bulan lagi peperiksaan akhir akan bermula. Demi mengenggam segulung ijazah dan mencapai apa yang dicita-citakan selama ini, aku perlu lulus dengan cemerlang dalam peperiksaan ini.

"KepadaMu Allah, aku bermohon agar Kau tetapkan imanku dan kuatkan semangatku untuk mengharungi segala cabaran dan dugaan yang bakal kutempuhi. Kau peliharalah diriku ini dari semua perkara-perkara yang melalaikan dan lindungilah diriku ini dari segala musibah. Kau berikanlah aku kesihatan dan daya tumpuan agar dapat aku pertajamkan ilmu-ilmu yang sedia ada dan yang bakal diterima. Hanya kepadaMu Ya Allah, aku berdoa dan berharap dan hanya kerana keredhaanMu jua yang kutagih dengan segala usaha yang bakal aku kerahkan ini... Amin"

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

goodluck bro!! my doa will always be with all of you